30 Οκτωβρίου 2015

Κατατέθηκε στην Βουλή η τροπολογία για την φόρμα αγρότη. Ψηφίζεται ως κατεπείγον

       Με τα μνημονιακά προαπαιτούμενα κατατέθηκε τελικά στην βουλή η πολυαναμενόμενη τροπολογία για την παράταση υποβολής της δήλωσης επαγγελματία αγρότη.
       Ενσωματώθηκε ως άρθρο 29 σε μνημονιακό νομοσχέδιο και επεξεργάζεται ήδη σαν κατεπείγον στην αρμόδια επιτροπή. Μέχρι τέλος της εβδομάδος θα ψηφιστεί στην ολομέλεια και στην συνέχεια θα δημοσιευθεί στο ΦΕΚ και θα αρχίσει η ισχύς του.
            Με την έναρξη ισχύος θα ενεργοποιηθεί η φόρμα του ΛΑΓΗΕ και θα αρχίσει η υποβολή των δηλώσεων. Η εφαρμογή θα μείνει ενεργή για διάστημα 2 μηνών, κατά το οποίο πρέπει να υποβληθούν οι δηλώσεις από τους ενδιαφερόμενους αγρότες.
             Για το άνοιγμα της εφαρμογής θα σταλεί ενημερωτικό στα e-mail  των μελών μας.

29 Οκτωβρίου 2015

Χωρίς Σχόλια

        Δημοσιεύουμε (χωρίς σχόλια) την επιστολή του ΠΣΑΦ προς τον υπουργό ΥΠΕΝ κ. Σκουρλέτη για τον σύλλογό μας -που ανακάλυψε (ευτυχώς) και έφερε στο φως το energypress-, και την εξώδικη διαμαρτυρία - δήλωσή μας γι' αυτήν.
       Τα συμπεράσματα δικά σας.....
                            
                                                                   Η (εν κρυπτώ) Επιστολή ΠΣΑΦ

                           Πολύτιμος ο χρόνος του ΥΠΕΝ για να δαπανάται από ανύπαρκτους συλλόγους

      Κύριε Υπουργέ,
      Στις 19/10/2015 λάβατε μια επιστολή, από φερόμενο σύλλογο αγροτικών φωτοβολταϊκών, με την επωνυμία «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδικημένων Φωτοβολταϊκών».
      Επειδή πιστεύουμε ότι ο δικός σας χρόνος, αλλά και τον συνεργατών σας είναι πολύτιμος, για να «δαπανάται» με ανύπαρκτους συλλόγους, που στην συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργούν σύγχυση στις προσπάθειες που κάνει ο μοναδικός σύλλογος που εκπροσωπεί τα αγροτικά φωτοβολταϊκά, σας επισημαίνουμε τα κάτωθι.
      Ο παραπάνω φερόμενος ως σύλλογος:
          1. Αποτελείται από 9 Μέλη, εκ των οποίων τα 5 αποτελούν το Διοικητικό Συμβούλιο. Δηλαδή πέντε άνθρωποι Διοικούν σωματείο με τέσσερα Μέλη!
          2. Γεωγραφικά δε, συμπεριλαμβάνει ως Μέλη: 5 στο Νομό Έβρου, 2 στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, ένα στο Νομό Μαγνησίας και ένα στο Νομό Πέλλας.
          3. Δεν γεννάται βέβαια ζήτημα για «εκλεγμένη διοίκηση» κλπ, αφού όλα κινούνται στην αριθμητική σφαίρα που σας περιγράφουμε παραπάνω.
      Ενώ ως οντότητα είναι «το απόλυτο τίποτα» στο χώρο των «αγροτικών φωτοβολταϊκών», διατείνονται ψευδώς, ότι «εκπροσωπούν» το 55% των παραγωγών, ενώ η αλήθεια είναι ότι εκπροσωπούν μόλις το 0,33%
      Με αυτό τον τρόπο, παραπλανούν την κοινή γνώμη, αλλά και εσάς!
      Κύριε Υπουργέ,
      Σας επισυνάπτουμε τη Λίστα των 1.436 τακτοποιημένων Μελών του Συνδέσμου μας, που είναι ο μοναδικός σύλλογος που εκπροσωπεί τα «αγροτικά φωτοβολταϊκά».
     Τα Μέλη μας, ζουν και εργάζονται σε 36 Νομούς της Ηπειρωτικής χώρας, από το Γύθειο μέχρι τον Έβρο και από την Θεσπρωτία-Αιτωλοακαρνανία μέχρι την Χαλκιδική.
     Τα παραπάνω, με γνώμονα την πληρέστερη ενημέρωσή σας.

      Με εκτίμηση
      Ο Πρόεδρος                            Ο Γεν. Γραμματέας
 Κων/νος Σπανούλης                     Κώστας Γιωτάκος


                                                              Η (δημόσια) Απάντησή μας

                                                          Εξώδικη Διαμαρτυρία - Δήλωση

             του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Αδικημένων Αγροτικών Φωτοβολταϊκών (Π.Σ.Α.Α.Φ.)
 
            κατά των κ.κ. Σπανούλη Κων/νου προέδρου και Γιωτάκου Κων/νου γενικού γραμματέα του                             Πανελλήνιου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών (Π.Σ.Α.Φ.) 

          Κύριοι
          Στην από 20 Οκτ. 2015 επιστολή σας με τον απαξιωτικό τίτλο << Πολύτιμος ο χρόνος του ΥΠΕΝ για να δαπανάται από ανύπαρκτους συλλόγους >> που στείλατε στον υπουργό ΥΠΕΝ και δημοσιεύθηκε στις ιστοσελίδες energypress.gr, energyin.gr και afo.gr αναφέρεσται προσβλητικά στον σύλλογό μας με τα παρακάτω ψευδή και παραπλανητικά στοιχεία :
          α. << Στις 19/10/2015 λάβατε μια επιστολή, από φερόμενο σύλλογο αγροτικών φωτοβολταϊκών, με την επωνυμία «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδικημένων Φωτοβολταϊκών». Επειδή πιστεύουμε ότι ο δικός σας χρόνος, αλλά και τον συνεργατών σας είναι πολύτιμος, για να «δαπανάται» με ανύπαρκτους συλλόγους... >>
          - Ο Π.Σ.Α.Α.Φ. είναι  υπαρκτός και νόμιμος σύλλογος και όχι “φερόμενος” και “ανύπαρκτοςπου συκοφαντικά υποστηρίζετε, εγγεγραμμένος στο μητρώο Ειρηνοδικείου Αγρινίου με αριθμό καταχώρισης 6 / 9-10-2014. Τα στοιχεία καταχώρησης είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του συλλόγου μας, προσβάσιμα σε όλους και οφείλαται να ενημερωθείτε γι αυτά πριν συντάξετε την επιστολή σας.
         β. << Ο παραπάνω φερόμενος ως σύλλογος:
               1. Αποτελείται από 9 Μέλη, εκ των οποίων τα 5 αποτελούν το Διοικητικό Συμβούλιο. Δηλαδή πέντε άνθρωποι Διοικούν σωματείο με τέσσερα Μέλη!
               2. Γεωγραφικά δε, συμπεριλαμβάνει ως Μέλη: 5 στο Νομό Έβρου, 2 στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, ένα στο Νομό Μαγνησίας και ένα στο Νομό Πέλλας...>>
         - Τα εγγεγραμμένα μέλη του συλλόγου μας είναι 105 σχεδόν στο σύνολο των νομών της χώρας και όχι 9 από 4 νομούς που απαξιωτικά αναφέρεται. Ο αριθμός των μελών είναι καταχωρημένος στην ιστοσελίδα μας και μπορούσατε να ενημερωθείται και τηλεφωνικά γι' αυτό.
        γ. << 3. Δεν γεννάται βέβαια ζήτημα για «εκλεγμένη διοίκηση» κλπ, αφού όλα κινούνται στην αριθμητική σφαίρα που σας περιγράφουμε παραπάνω... >>
        - Η αριθμητική σφαίρα που περιγράφεται είναι ψευδής και παραπλανητική και η διοίκηση υφίσταται στην βάση των καταστατικών μας προβλέψεων (άρθρο 9)
        δ. << Ενώ ως οντότητα είναι «το απόλυτο τίποτα» στο χώρο των «αγροτικών φωτοβολταϊκών», διατείνονται ψευδώς, ότι «εκπροσωπούν» το 55% των παραγωγών, ενώ η αλήθεια είναι ότι εκπροσωπούν μόλις το 0,33%... >>
        - Στην επιστολή μας  διατεινόμαστε ότι “θίγεται το 55% του συνόλουκαι όχι ότι “εκπροσωπούμε το 55% των παραγωγώνπου ψευδώς και συκοφαντικά υποστηρίζετε.

        Επειδή τα αναφερόμενα στην επιστολή σας είναι αυταπόδεικτα ψευδή και συκοφαντικά, δυσφημούν τον σύλλογό μας, θίγουν την υπόστασή του, προσβάλλουν τα μέλη του Δ.Σ. του και αποτελούν επανάληψη πολλαπλών δημοσιευμάτων στην ιστοσελίδα σας (afo.gr)

                                                                                  ζητάμε
       εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από σήμερα, να στείλετε διορθωτική επιστολή στον υπουργό ΥΠΕΝ με τα πραγματικά δεδομένα που προαναφέραμε και να φροντίσετε την δημοσίευσή της στις ίδιες ιστοσελίδες.
       Σε διαφορετική περίπτωση επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας και να κινηθούμε αστικά κι ποινικά εναντίον σας.


           Αγρίνιο 29/10/2015



          Παναγιώτου Ευάγγελος
               πρόεδρος Δ.Σ

        Γεροθόδωρος Θεόδωρος
                 Γραμματέας

19 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή ( και μέσω βουλής) Επικαιροποίησης των Αιτημάτων μας


Π.Σ.Α.Α.Φ. Πανελλήνιος Σύλλογος Αδικημένων Αγροτικών ΦωτοβολταΙκών

Έδρα: Ικονίου 11 - Τ.Κ.30100 - Αγρίνιο, p.s.a.a.fv@gmail.compsaaf.blogspot.gr

Προς: Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Μεσογείων 119, 101 92 Αθήνα                                          Η αναφορά Νικολόπουλου
Υπ’ όψη : Υπουργού κ. Π. Σκουρλέτη
                Γ.Γ. Ενέργειας κ. Α. Αλεξόπουλο
 
Θέμα:Επικαιροποίηση Αιτημάτων

       Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
       Παρακαλούμε δεχθείτε τα συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων σας και τις ευχές μας για επιτυχία στο έργο σας.
       Όπως γνωρίζετε, με τον ν. 4254/2014 (άρθρο πρώτο παρ. ΙΓ υποπαρ. ΙΓ1) «επανακαθορίστηκαν» μονομερώς και υποχρεωτικώς οι τιμές πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας που είχαν συμφωνήσει οι κατ’ επάγγελμα αγρότες / ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών σταθμών με συμβάσεις που συνήψαν με την ΛΑΓΗΕ Α.Ε. Αποτέλεσμα του υποχρεωτικού «επανακαθορισμού» είναι η μείωση των τιμών σε ποσοστό 12%. Η εν λόγω μείωση επεβλήθη οριζόντια σε όλους τους αγρότες, ανεξάρτητα από κρίσιμες παραμέτρους, όπως είναι ο χρόνος σύνδεσης των μονάδων και το κόστος κατασκευής τους. Συνέπεια της οριζόντιας (μη παραμετροποιημένης) μείωσης των τιμών είναι το ποσοστό απόδοσης των επενδεδυμένων κεφαλαίων τους να διαφοροποιείται δραστικά (σε πολλές περιπτώσεις υποδιπλασιάζεται) και παντελώς αδικαιολόγητα, σε βάρος κυρίως αυτών που κατασκεύασαν με υψηλό κόστος τα έτη 2011 και 2012 και σε όφελος αυτών που κατασκεύασαν με ασυγκρίτως μικρότερο κόστος το 2013 (στήλες (2) του συγκριτικών επισυναπτόμενων πινάκων)Οι θιγόμενοι από την μη παραμετροποίηση αγρότες αποτελούν περίπου το 55% του συνόλου. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σε σχέση με τις παραμετροποιημένες (θεωρητικά δίκαιες) τιμές των λοιπών παραγωγών έως 100KWp / XE, οι τιμές των αγροτών του 2013 είναι υψηλότερες έως και +39,66% ενώ του 2011 και 2012 υπολείπονται έως και -28,45%. Οι συνημμένοι πίνακες επιβεβαιώνουν του λόγου το ασφαλές.
      Η κατά τα ανωτέρω οριζόντια μείωση τιμών των κατ’ επάγγελμα αγροτών προέκυψε,κατόπιν πιέσεων και παρασκηνιακών διαβουλεύσεων συγκεκριμένης ομάδας (άκρως ωφελημένων) παραγωγών, ως νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε κυριολεκτικά την «τελευταία στιγμή», χωρίς αιτιολόγηση της σκοπιμότητάς της, δημόσια διαβούλευση και γνωμάτευση της ΚΕ.Ν.Ε., αντικαθιστώντας την αρχική δίκαια παραμετροποιημένη διάταξη.
     Πρωτίστως όμως, η οριζόντια μείωση αντιτίθεται στον ίδιο τον σκοπό του ν. 4254/2014, που όπως προκύπτει από την αιτιολογική του έκθεση (σελ.97-105) είναι, η βιωσιμότητα του Ειδικού Λογαριασμού Α.Π.Ε. με μείωση των συμβασιοποιημένων τιμών, επί τη βάσει όμως αντικειμενικών και εύλογων παραμέτρων, συνδεόμενων ιδίως με το κόστος κατασκευής, κατά τρόπο ώστε να είναι δίκαιη και να επιβάλλεται αναλογικά. Ο κανόνας αυτός, ήτοι η αναλογική μείωση των τιμών, εφαρμόζεται σε ΟΛΟΥΣ τους παραγωγούς ΠΛΗΝ των κατ’ επάγγελμα αγροτών, που υφίστανται ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μείωση χωρίς εφαρμογή των υπόψη δίκαιων, εύλογων και αντικειμενικών παραμέτρων. Πρόκειται, όπως είναι σαφές, για θρίαμβο της πελατειακής πολιτικής λογικής σε βάρος της ισονομίας των πολιτών!
      Η εν λόγω οριζόντια – χωρίς παραμετροποίηση - μείωση τιμών επιφέρει άνιση δυσμενή μεταχείριση σε βάρος των αγροτών που κατασκεύασαν τα πάρκα τους τα έτη 2011 και 2012 με πολύ υψηλό κόστος, που δεν δικαιολογείται από αποχρώντες λόγους δημοσίου συμφέροντος. Το μόνο συμφέρον που εξυπηρετεί είναι μερίδας αγροτών (συμπεριλαμβανομένης της ομάδας που  συμμετείχε στις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις) σε βάρος των υπολοίπων, δεδομένου ότι το συνολικό ποσό μείωσης και, συνακόλουθα, το όφελος του Ειδικού Λογαριασμού, είναι το ίδιο είτε με την οριζόντια, είτε με την παραμετροποιημένη μείωση τιμών.
     Υπό τους ανωτέρω όρους, η επίμαχη οριζόντια μείωση αντίκειται ευθέως στις συνταγματικές αρχές της ισότητας (άρθρο 4 παρ. 1 Συντ.) και της  αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ. 1 Συντ.). Σημειώνεται η έλλειψη γνωμάτευσης της ΚΕ.Ν.Ε. επί της εν λόγω διάταξης. Επιπλέον, ενόψει της κραυγαλέας αδικαιολόγητης ανισότητας που επιφέρει μεταξύ των αγροτών, προσβάλλει τον ίδιο τον πυρήνα του κράτους δικαίου, βασικό στοιχείο του οποίου είναι η διασφάλιση της ισονομίας μεταξύ των πολιτών, η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους (άρθρο 5 παρ. 1 Συντ.) και ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου (άρθρο 2 παρ. 1 Συντ.). Παρακάμπτει επίσης την οδηγία του επιτρόπου ενέργειας για διασφάλιση κατά το δυνατόν ίδιου βαθμού απόδοσης στις ομοειδείς επενδύσεις.
     Ο Π.Σ.Α.Α.Φ. έχει ήδη κινηθεί νομικά, για να ανατρέψει την κραυγαλέα αυτή αδικία που επιβλήθηκε σε βάρος των μελών του. Ήδη σημαντικός αριθμός αγροτών συμμετέχει σε ομαδικές αγωγές, που κατατέθηκαν στα αρμόδια Διοικητικά Δικαστήρια. Θα προσφύγει, εάν απαιτηθεί, στις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια για την προάσπιση, των δίκαιων αιτημάτων και συμφερόντων των μελών του. Θα διεκδικήσει το αυτονόητο σε ένα κράτος δικαίου: Την ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

     Κατόπιν των παραπάνω κύριε Υπουργέ, επανερχόμαστε στις από 11/12/2014 , 13/02/2015 και Α.Π. 2265/16/9/2015/Διεύθυνση ΑΠΕ & Ηλεκτρικής Ενέργειας επιστολές μας και
                                                                                    ζητάμε:  
 
          α. Παραμετροποίηση τιμών ανάλογων του κόστους με ενιαία προσαύξηση, που να διασφαλίζει σε όλους -κατά το δυνατόν- ίδιο συντελεστή απόδοσης. Επιτυγχάνεται  σε μέγιστο δυνατό βαθμό εάν επανέλθει η διάταξη που αντικαταστάθηκε με την νομοτεχνική βελτίωση. Η εν λόγω διάταξη φέρει εγγυήσεις καλής νομοθέτησης και συνταγματικής νομιμότητας που δεν φέρει η ψηφισθείσα ( δημόσια διαβούλευση, γνωμάτευση ΚΕ.Ν.Ε., επεξεργασία αρμόδιας επιτροπής κ.λ.π.), εκπληρώνει τους σκοπούς του νόμου όπως αναλύονται στην αιτιολογική του έκθεση (σελ.97-105), διαμορφώνει δίκαιες και ανάλογες του κόστους τιμές με ίδια προσαύξηση (15%) σε όλους και επιφέρει   ισοδύναμο όφελος στον ειδικό λογαριασμό. Η διευθέτηση πρέπει να γίνει πριν την υποβολή δηλώσεων του 2015 ( υποβάλλονται από 1/1 έως 31/3/2016 ), για να προληφθεί η περσινή (κατάφορη) αδικία, που με την υποβολή της δήλωσης σε μερίδα αγροτών μειώθηκαν τα έσοδα έως 28,45% χαμηλότερα και σε άλλη μερίδα αυξήθηκαν έως 39,66% υψηλότερα  των μη αγροτών !!!! (βλ. συνημμένο πίνακα αποκλίσεων) 
          β. Υιοθέτηση της πρότασης που υποβάλαμε με την από 5/6/2015 επιστολή μας και στην δημόσια διαβούλευση του άρθρου 14 του Σ/Ν <<Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις>>, για να αποκατασταθούν οι 200-250 αγρότες που υπέβαλαν (ως όφειλαν) δήλωση της ιδιότητάς τους για την χρήση 2014, και αντί προσαύξησης τιμωρήθηκαν με μείωση τιμών και εσόδων!!! Το υπ' όψιν Σ/Ν του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης θα κατατεθεί στην βουλή στο αμέσως προσεχές διάστημα. 
          γ. Επέκταση του φωτογραφικού άρθρου 58 του Ν.4315/2014 και στους αγρότες που συνδέθηκαν το ίδιο τρίμηνο (Β΄ 2013) με το ίδιο κόστος, και αντί αύξησης από 0,21953 η 0,229869 σε 0,27e / kwh που γίνεται σε άλλους με την ρύθμιση, μειώνονται οριζόντια 12% από 0,21953 σε 0,1931864 e / kwh.       
          δ. Ορισμό συνάντησης, για να σας ενημερώσουμε διεξοδικότερα για τις στρεβλώσεις και αδικίες που δημιούργησε η οριζόντια μείωση, και τους κινδύνους που συνεπάγονται αυτές για τον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ και τους αγρότες. Υπάρχει πρόσφατο περιστατικό αυτοκτονίας αγρότη από ανάλογη αιτία.   

 
             Με τιμή

     Παναγιώτου Ευάγγελος
             πρόεδρος
         (6937325302)

    Γεροθόδωρος Θεόδωρος
          Γραμματέας
 
 
                                          
  
 
 
 
 

2 Οκτωβρίου 2015

Έρχονται συμπληρωματικά εκκαθαριστικά για το 55% της προκαταβολής φόρου

       Εκδόθηκε η ΠΟΛ 1217/24-9-2015 για τα συμπληρωματικά εκκαθαριστικά των εισοδημάτων του 2014 των αγροτών με την διαφορά της προκαταβολής από το 27% στο 55%
                       
                                                       Η παράγραφος 4 που αφορά τους αγρότες

  << 4. Με βάση τις διατάξεις της περίπτωσης θ΄ της παραγράφου 11 της υποπαραγράφου Δ.1 της παραγράφου Δ του άρθρου 2 του ν.4336/2015, η παράγραφος 34 του άρθρου 72 του ν.4172/2013, όπως είχε προστεθεί με την παρ.8 του άρθρου 2 του ν.4328/2015 καταργείται για εισοδήματα που αποκτήθηκαν στο φορολογικό έτος 2014. Συνεπώς, για εισοδήματα που προκύπτουν στο φορολογικό έτος 2014 από ατομική αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα, η προκαταβολή φόρου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα της παρ.1 του άρθρου 69 του ΚΦΕ, υπολογίζεται με συντελεστή 55%.
       Διευκρινίζεται ότι για όσες δηλώσεις φυσικών προσώπων έχουν ήδη υποβληθεί χωρίς να έχει βεβαιωθεί το νέο ποσοστό προκαταβολής (55%), θα γίνει εκ νέου προσδιορισμός φόρου, χωρίς να απαιτείται η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης από το φορολογούμενο.
       Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί νέα εκκαθάριση και θα εκδοθεί νέα πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου από τη ΔΗΛΕΔ, που θα γίνει για λογαριασμό κάθε Δ.Ο.Υ.
       Για τις περιπτώσεις αυτές, εάν η τελευταία υποβληθείσα δήλωση φορολογίας εισοδήματος (αρχική ή τροποποιητική) υποβλήθηκε εμπρόθεσμα, ως αφετηρία υπολογισμού των δόσεων λαμβάνεται η ημερομηνία της νέας εκκαθάρισης (σχετ. η Απόφαση ΓΓΔΕ – ΠΟΛ.1132/2015 και η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ΦΕΚ 84 Α / 18-07-2015).  
      Εάν όμως η τελευταία υποβληθείσα δήλωση φορολογίας εισοδήματος (αρχική ή τροποποιητική) υποβλήθηκε εκπρόθεσμα, ως αφετηρία υπολογισμού των δόσεων λαμβάνεται η ημερομηνία που η δήλωση θα έπρεπε να υποβληθεί. Στις περιπτώσεις αυτές, για την επιβολή των τόκων εκπρόθεσμης καταβολής δεν θα υπολογίζεται το χρονικό διάστημα μεταξύ της αρχικής και της νέας εκκαθάρισης.
      Τα παραπάνω ισχύουν και για τις δηλώσεις που ενώ υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά, οδηγήθηκαν στις Δ.Ο.Υ. για έλεγχο, για τις δηλώσεις που υποβλήθηκαν με τις διατάξεις του ν.4334/2015 (ΦΕΚ Α΄80/16.7.2015) και του ν.4330/2015 (ΦΕΚ Α΄59/16.6.2015) καθώς και για τις δηλώσεις που υποβλήθηκαν χειρόγραφα στις Δ.Ο.Υ.>>
       Κατεβάστε εδώ  την εγκύκλιο της Γ.Γ.εσόδων